• (Android/iOS) Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash petukoodi suurendamise märgid

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petukoodi suurendamise märgid ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    See on tõesti lahe mäng. Kuid reklaame on palju. Peale selle on see lõbus.

    Lahe

    Jah, blaa blaa, see on hea mäng

    palju nalja, kui teile meeldib raha hankida ja koos lõbusa mänguga täiendada, kui teil on vaba aega

    Uued mängud, mis neil selle kõrvalmänguna on, ei tööta minu jaoks, ma ei tea, miks ilmselt vajab värskendamist, kuid ei lase mul seda värskendada

    ei nae

    Hämmastav. Mul oli see mäng vanas telefonis aastaid tagasi ja alles nüüd laadisin selle uude telefoni (sama konto) uuesti alla ja kõik mu asjad on alles. Üldiselt hea mäng teie pühendumuse proovile panemiseks.

    Suurepärane mäng, peab pidevalt reklaame vaatama, oleks ok, kui kõik reklaamid töötaksid ega takistaks rakenduse töötamist.

    Mul oli selle mänguga väga hea aeg, kuid nüüd jookseb mäng pidevalt kokku. Saan mängu avada ~30 sekundit, siis jookseb pidevalt kokku.Samuti näen, et reklaamvideoid ei saa laadida (näen "Video laadimine", kuni see jookseb kokku) võib-olla on need kaks omavahel seotud. Parandage see viga ja siis muudan hea meelega oma arvustuse tagasi 4*s

    Mulle lihtsalt meeldib see on hea ja see on parim mäng, mida olen mänginud ja teinud,

    Armastan seda mängu mängida, suurepärane aja mööduja. hakkasin just hiljuti uuesti mängima. Viimasel ajal aga kasumi suurendamiseks reklaame esitades jookseb see kokku või hangub... või isegi kui see ei õnnestu, kui tabab reklaami lõpus x-i, see sulgub, kuid ei anna mulle tõuget...

    mu mäng jookseb kogu aeg kokku, kui mängin läbi Gspace'i

    vaata normaalne mäng

    Normalnja mäng

    See mäng on hea aja veetmiseks. Mulle tundub, et kiireks edu saavutamiseks võiks selle nimel kulutada palju päris raha. Päris raha ma ei taha, kuid see on siiski lahe kontseptsioon ja mulle meeldib, kui suur mäng on. Palju suurem, kui alguses arvasin. Suurepärane töö meeskond. Soovitaksin seda sõbrale.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :